Velkommen til min blogg

Her kan du lese mine meninger om saker som opptar meg. Det kan være saker som er aktuelle i Ski hvor jeg er lokalpolitiker eller generelle politiske saker.

torsdag 6. august 2009

Høyre desperate?

Høyres desperate?


I sin desperate kamp for oppmerksomhet, skulle Høyre plutselig ha en avklaring fra alt og alle i forhold til EU. Vår lokale representant Sylvi Graham krevde svaret gjennom Østlandets Blads spalter. 5. august var hun igjen ute i avisen, hvor hun var sur på de rød-grønne som hadde svart noe annet enn det hun håpet på.

Høyres skyts har også gått mot oss i FrP, og en bedre måte å sage over greina man selv sitter på har jeg vel sjelden sett.

EU er ikke tema nå, og når Høyre plutselig, i mangel på andre gode saker, legger all sin kraft på å få saken på dagsorden – ja da gjør de det på egen risiko. Jeg forstår det er sårt at taktikken ikke lyktes, men denne gangen ble ingen av de andre med «på dansen».

Som alle andre partier, regner jeg med at Høyre er på jakt etter makt, og regjeringsdeltagelse er en god måte å tilegne seg makt på, for så å kunne styre landet på en god måte.
Vi i FrP at vi trenger en fornyelse og en annen kurs. Erna Solberg sier at hun vil støtte en ren FrP-regjering. Det er bra, men ville ikke Høyre være tjent med å prøve å jobbe frem en Høyre/FrP regjeringsalternativ basert på et godt samarbeidskonsept som synliggjør hvordan en slik regjering vil skape en bedre hverdag og ny kurs for Norge?

Knut Tønnes Steenersen
Stortingskandidat Akershus FrP

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar